Wednesday, April 8, 2009

Pilihanraya Kecil Bukit Gantang di Perak, Bukit Selambau di Kedah dan Batang Ai di Sarawak



Pilihanraya kecil di 3 tempat menyaksikan Barisan Nasional (BN) gagal merampas kembali kerusi di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Di Bukit Gantang, Pas mengekalkan kerusi parlimen dimana calonnya Datuk Seri Mohmmad Nizar Jamaluddin menewaskan calon BN Ismail Saffian dengan majoriti 2,789 undi. di Bukit Selambau menyaksikan pertandingan 15 penjuru dan PKR telah mengekalkan kerusi dengan majoriti 2,403 undi. Di Batang Ai pula BN berjaya mengekalkan kerusi dengan majoriti sebanyak 1,854 undi.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Setiawangsa telah sama-sama terlibat dan bekerjasama dalam pilihanraya kecil Bukit Selambau pada 7hb April 2009 yang juga disertai oleh ahli-ahli puteri UMNO dari bahagian lain didalam Wilayah.




2 comments:

Pu3 Subang

Jemputan ke "Subang Auto Show 2009" anjuran Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Subang pada hari Ahad, 10 Mei 2009, dari jam 11.00 pagi hingga 6.00 petang, di Dataran KMST, Pinggiran Subang, Shah Alam, Selangor. Program akan dirasmikan oleh Timbalan Menteri Perdagangan Antarabangsa dan Industri, Y.B. Dato' Mukhriz Bin Tun Mahathir.

Lawati: http://pu3umnosubang.blogspot.com

PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SETIAWANGSA

thanx 4 the invitation...

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP