Saturday, January 3, 2009

SALAM MAAL HIJRAH & TAHUN BARU


Assalamualaikum...
Bersempena Awal Muharam Tahun 1430 Masehi dan Tahun 2009 menjelang tiba. Semoga hari ini serta hari-hari yang mendatang ini menjadi permulaan kepada kehidupan yang lebih baik bersama keluarga tercinta dan dikurniakan rezeki yang bertambah serta Halal.
Diharapkan Puteri UMNO Bahagian Setiawangsa yang lebih cemerlang dan matang dan tabah dalam menghadapi cabaran dan rintangan dalam meneruskan perjuangan.
Berbekalkan ilmu dan Pengalaman kita mengorak langkah perjuangan ke arah "Mukmin yang Profesional".
Semoga kedatangan takwim baru akan membuka lembaran baru yang lebih baik dan bermakna serta diberkati oleh-NYA.

- SERIWANI BINTI SABTU -
(Ketua Puteri Bahagian Setiawangsa)

7 comments:

Anonymous

Harap-harap apa yang dihajati dimakbulkan dan semoga kita dilandasan yang betul

Anonymous

selamat tahun baru kepada semua ahli puteri bahagian setiawangsa.

semoga tahun 2009 memberi lebih keberkatan kepada kita semua dan semoga kita semua akan berjaya di dalam kehidupan di dunia dan akhirat. Amin.


Pengerusi Biro Pendidikan
Puteri UMNO Bhg Setiawangsa

Puteri Labuan

Salam warga Puteri Setiawangsa..
Salam Perpaduan daripada Puteri Labuan.

Anonymous

Tahniah diucapkan kepada Puteri UMNO Setiawngsa di atas penghasilan laman blog Puteri.Adalah diharapkan Puteri dan Pemuda UMNO Setiawangsa dapat bergerak bersama membawa perubahan pada parti hendaknya.

Silalah layari blog rasmi Biro Ekonomi dan Pembangunan Usahawan Pergerakan Pemuda Bahagian Setiawangsa di;

http://economynentrepreneurship.blogspot.com

KHAIRUL IDZWAN IDRIS
Timbalan Pengerusi
Biro Ekonomi dan Pembangunan Usahawan
Pergerakan Pemuda UMNO Setiawangsa

Hussien Lempoyang

Salam,

Hehe... cantik gak gambar baru Ketua Puteri, kalau tidak gambar yang satu tu je, semoga Puteri Setiawangsa terus tabah dalam mengharungi cabaran dan dugaan, dugaan serta dugaan.....

RUZAIDI ABDUL RAHMAN

Assalamualaikum puan,

Kami bercadang untuk bekerjasama dengan puteri umno untuk mengadakan seminar beladiri wanita. Mudah dan berkesan. Pernah menganjurkan bersama puteri umno sg selisek dan wanita umno kapar. Dikendalikan oleh bekas juara duni dan aktor Master Ruzaidi Ab.Rahman. Harap mendapat perhatian puan.layari ruzaidiabdulrahman.blogspot.com

Pas Sg. Besar

ada lagi ker orang ramai nak jenguk laman blog ni, mcm kosong jer, klu x reti nak gunakan jangan nak wujud kan blogspot ni, buat menyemak jer..tutup jer la,dah x ada dah org nak lawat blog ni

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP