Sunday, January 24, 2010

PERTANDINGAN FUTSAL TERBUKA....

PERTANDINGAN FUTSAL TERBUKA BERSAMA ARTIS/MEDIA ANJURAN PERGERAKAN PUTERI UMNO BAHAGIAN SETIAWANGSA PADA 30HB JANUARI 2010 DI AMPANG SPORT PLANET JAM 1 PETANG.

TERBUKA KEPADA TEAM FUTSAL WANITA. YURAN PENYERTAAN CUMA SEBANYAK RM150/TEAM.

HADIAH MENARIK MENANTI ANDA... sebarang pertanyaan sila hubungi di talian ini 012-3615915

MARI... MARI....

MAJULAH SUKAN UNTUK KESIHATAN.....

1 comments:

munirah

++INI BUKAN SPAM
++INI SEBUAH MESEJ KEMASYARAKATAN++


Salam sejahtera.

Saya telah mendapat email daripada seorang kawan tentang sebuah blog baru yang bertujuan menjatuhkan maruah wanita-wanita tempatan kita yang mungkin adalah isteri, ibu, kakak dan adik kepada seseorang atau mungkin anda sendiri.


http://wanitamelayuseksi.blogspot.com


Konsepnya sama dengan blog 'pemuas nafsu' (my-steam.blogspot.com) yang kini sudah dipadamkan.Nampaknya, blog baru ini meletakkan semula gambar-gambar wanita Melayu dalam blog 'mys-steam' yang sengaja dipergunakan untuk tujuan keseronokan 'fetish' pelawat lelaki.

Blog ini sengaja mahu menghidupkan semula blog (my-steam.blogspot.com) tersebut. Mungkin oleh individu keji yang sama ataupun oleh peminat blog lama tersebut.

Penulis blog cuba menyembunyikan agenda pervert-nya dengan mengatakan bahawa blognya itu adalah untuk tujuan 'DAKWAH' bagi menginsafkan wanita yang terlibat.

Dan kali ini, pemilik blog tersebut tampil lebih angkuh dan berlagak dengan memperli individu yang cuba menasihat. Pemberi-pemberi komen pula semakin berahi, ganas dan berbahasa lucah.

Di sini, kita menyeru dan menggalakkan mana-mana individu atau pihak yang berkebolehan dalam teknologi maklumat atau yang mempunyai pengaruh undang-undang supaya melakukan sebarang usaha agar blog (http://wanitamelayuseksi.blogspot.com) ini disekat, ditampan dan akhirnya dipadam.


-Rohani,Kepong, 2009-



**Sebar-sebarkan mesej ini kepada rakan-rakan anda supaya blog keji tersebut dapat diambil tindakan.

  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP