Sunday, April 26, 2009

PERTANDINGAN BOLA JARING ANJURAN BELIA

Pertanding Bola Jaring Parlimen Setiawangsa anjuran Belia ini telah diadakan pada 25hb April 2009 bertempat di Seri Semarak. Sebanyak 16 pasukan terut serta dalam pertandingan ini termasuklan pasukan daripada Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Setiawangsa.












BERSANTAI SAMBIL MENONTON

Bersantai sambil menonton ini telah diadakan pada 18hb April 2009 bertempat di TGV KLCC jam 9.00 malam. Bertujuan untuk menyokong Filem-filem melayu dan memartabatkan filem melayu serta bersantai dan mengeratkan lagi dikalangan ahli-ahli puteri. Cerita melayu yang telah ditonton bertajuk 'Jangan Tegur'.




MAJLIS SUAI KENAL PUTERI SETAPAK JAYA

Majlis Suai kenal ini telah diadakan pada 18hb April 2009 bertempat dirumah Ketua Puteri Cawangan Setapak Jaya iaitu Puan Rohana Mohamad. Majlis ini bermula dari jam 4 petang hingga 8 malam ini bertujuan untuk mengeratkan lagi tali silaturrahim diantara ahli-ahli puteri cawangan tersebut.






BBQ @ SETAPAK JAYA FASA 2

Majlis BBQ ini telah diadakan oleh Puteri Cawangan Setapak Jaya Fasa 2 pada 11hb April 2008. Ia diadakan bertujuan untuk beramah mesra diantara puteri cawangan tersebut.



Wednesday, April 8, 2009

Pilihanraya Kecil Bukit Gantang di Perak, Bukit Selambau di Kedah dan Batang Ai di Sarawak



Pilihanraya kecil di 3 tempat menyaksikan Barisan Nasional (BN) gagal merampas kembali kerusi di Bukit Gantang dan Bukit Selambau. Di Bukit Gantang, Pas mengekalkan kerusi parlimen dimana calonnya Datuk Seri Mohmmad Nizar Jamaluddin menewaskan calon BN Ismail Saffian dengan majoriti 2,789 undi. di Bukit Selambau menyaksikan pertandingan 15 penjuru dan PKR telah mengekalkan kerusi dengan majoriti 2,403 undi. Di Batang Ai pula BN berjaya mengekalkan kerusi dengan majoriti sebanyak 1,854 undi.

Pergerakan Puteri UMNO Bahagian Setiawangsa telah sama-sama terlibat dan bekerjasama dalam pilihanraya kecil Bukit Selambau pada 7hb April 2009 yang juga disertai oleh ahli-ahli puteri UMNO dari bahagian lain didalam Wilayah.




Saturday, April 4, 2009

AJK PERGERAKAN PUTERI UMNO MALAYSIA 2008-2011


  © Blogger template 'TotuliPink' by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP